Subject: FW: Projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 16:29:08 +0200

Tere!

Palun registreerida see mulle menetlemiseks arvestades menetluse
algusperioodi alates 27.11.2024.

Delta viit: 7.1-2/24/19413-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 27, 2024 3:29 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamata jätmine

Tere

Transpordiametist Tiit Harjak on antud ÜVK projektlahendusele varemalt
põhimõttelise heakskiidu andnud.

Saadan korrigeeritud projekti uuesti ülevaatamiseks

1.2. Tänaseks puuduvad veel piirkonna teede projektid, mida saaks
alusmaterjalina kasutada. Antud ÜVK tööd tehakse euroopa rahastusega ja
paraku tähtaeg piirab.

3. Liitumispuntid viidud teemaa-alalt kinnistute sisse.

4. Lisatud puurimiskaevikud ja puurmasina asukoht riigiteel torustike
rajamiseks.

5. Torustiku paigaldamine piki riigiteed on planeeritud kinnisel meetodil

6. Lisatud teekaitsevöönd 30m

7. Seletuskiri korrigeeritud

8. IKO plaanid korrigeeritud ja täiendatud

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 25, 2024 8:05 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamata jätmine

Tere!

Projektide viimaste versioonide saamiseks palun pöörduge projekti koostaja
poole.

Landverk OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Projektijuht Aigar Reimann  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teedeprojekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Projektijuht Erik Bauman  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, November 22, 2024 10:21 AM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamata jätmine

Tere

Kas Teil on võimalik meile edastada antud projektid:

1.	„Riigitee 11395 Laulasmaa-Lohusalu km 0,000-3,756 asuva lõigu
rekonstrueerimise projekt“ (Landverk OÜ, Töö nr T2406)
2.	Teedeprojekt OÜ töö nr T02818 „Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee
ehitusprojekt“

VK-projekti tellija sõnul tal neid projekte ei ole ja ta ei ole teadlik
antud projektidest.

Lugupidamisega

Eero Antons

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, November 21, 2024 8:43 AM
To: Ekore OÜ < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Harjumaa Lääne-Harju vald Lohusalu reoveekogumisala veevarustuse
ja kanalisatsiooni projekteerimis- ja ehitustööd

Registreerimise kuupäev: 21.11.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/19413-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.